O mie de călătorii- începuturi

Apusul

Atunci cînd mă gîndesc la călătorii mi se înveselește inima, îmi vine chiar să sar în sus de bucurie, așa ca un copil cînd vede ceva ce mult își dorește. Inima mi se oprește în loc iar imaginația începe să danseze ca o balerină care la fiece săritură, salt sau aplecare crează un colțișor din ceea ce urmează să experimentez sau să văd. Îmi  imaginez acele locuri vii colorate, pline de viață, umplute de floricele și muzică bună.

Îmi place să călătoresc.

Îmi place să trăiesc și să experimentez.
Pentru mine o călătorie este acea experiență deosebită pe care n-ai mai trăit-o anterior, în care piciorul tău n-a mai călcat vreodată, și este acea aventură de a descoperi ceva ce îți umple inima de entuziasm.
A merge acolo unde n-ai mai fost altă dată, în locuri nedescoperite de tine,  pline de mistere de tot felul, frumoase și urîte, dureroase și pline de bucurie, urît mirositoare sau parfumate, scăldate în raze de soare sau umbrite, și întunecoase.
Și dacă a călători ar însemna doar acel moment în care îți iei pașaportul și treci hotarele țării în care te afli, ce săracă viată aș avea. Pentru mine o călătorie este experiență pe care o trăiești dintr-un singur verset, alteori este trăirea unor noi emoții doar privind o pasăre într-un copăcel.

O călătorie este întreaga mea viață, cu mine însumi.

Am fost creată unic, am fost născută pe pămînt, și vreau să-I aduc slavă cu viața mea Celui ce m-a creat așa. Oare nu se schimbă întreaga noastră viață dint-o schimbare de perspectiva?
Am o viață, o călătorie, și o mulțime de bagaje, pe care la sfîrșit nu le voi lua cu mine. Ceea ce voi lua cu mine este trăirea, cunoașterea Lui, bucuria că am trăit aducîndu-I onoare Lui, Cel cu care o eternitate voi petrece mai apoi.

Mica călătorie cu acest blog am început-o în urma citirii unei cărti. O mie de daruri= O mie de călătorii.
Gîndeam că viața mea este prea banală încît nici nu merită a fi pusă în cuvinte. A trebit să învăț că aceasta este o minciună. Înțeleg că orice viață trăită cu Hristos merită a fi scrisă și citită.

Acest blog va arăta șirul de momente, experiențe, trăiri,bucurii și dezamăgiri, din călătoria mea pe acest pămint.

Lasă un răspuns

