Călătoria mea cu numărarea celor 1000 de Daruri!

Dacă ai avut fericita ocazie ca și mine să citești cartea O mie de daruri probabil ai fost la rîndul tău provocată să îți începi propria listă de daruri din viața ta. Ai acceptat provocarea sau nu eu una sunt sigură- vreau să învăț să-mi număr darurile din viața mea, deci am decis să accept provocarea. Iată unele gînduri.

Primul lucru care m-a șocat a fost cifra de 1000. O mie spui calm la început, însă dacă te orești cîteva clipe la această cifră, 1000, începe să te șocheze, și te gindești, și te îndoiești că ai putea. Eu am gîndit că dacă autoarea cărții a numărat o mie de daruri în viața ei de la fermă, cu siguranță că și eu voi putea.  Cred că am acceptat provocarea fiindcă ea seamănă mult cu o călătorie, o aventură în care nu știi la ce să te aștepți, dar care la sfirșit te v-a învăța ceva. Vreau să învăț să fiu mulțumitoare!

  1. Căldura zilei de azi

  2. Familii cu copii, fericite.

  3. Apă caldă curgătoare în duș.

  4. Cafea

  5. Cărți bune

  6. Lampă de la Ikea

  7. Flori în vază

DSC_0011

  1. Căni cu floricele.

  2. Capucino rapid

DSC_0002

  1. Gînduri în stil de poezie

  2. Idei fantastice și năzbîtioase

  3. O băutură caldă într-o zi ploioasă

  4. Cearșafuri proaspete și curate

59………..

Va urma.

Tu pentru ce ești mulțumitoare Domnului astăzi?

Te provoc să îți începi propria călătorie în numărarea și observarea darurilor din viața ta.

DSC_0012

2 gânduri despre „Călătoria mea cu numărarea celor 1000 de Daruri!

Lasă un răspuns

