Graba

DSC_0148

Graba.

Am atît de multe de spus despre grabă……

Eu trăiesc în grabă, și nuștiu de ce o fac, poate fiindcă așa mi-e caracterul și personalitatea, poate fiindcă așa mi-e mintea, poate.

Gîndurile mereu îmi aleargă înainte, și așa îmi trăiesc fiece zi și asa îmi trăiesc viața.

5 minute să citesc, 3 minute să ajung undeva, 1 minut să-ți spui punctul de vedere și să te ascult. Atît! Doar atît!

Cine trăiește în grabă este zăbavnic cu inima în cele duhovnicești. Ann Voskamp

Graba lasă întotdauna sufletul gol…

În ultimele zile mă tot gîndeam la aceste fraze și m-a întristat să realizez cît de adevărate și actuale sunt ele în vița mea. În grabă inima nu-și primește hrana cuvenită, în grabă nu-L observ pe Dumnezeu în lucrurile din viața mea, în grabă îmi trăiesc viața așa cum se primește, iar inima mi se pustiește.

N-am timp!

Și de nu l-as avea…

Atunci cînd mă grăbesc, nu reușesc să văd miracolul învierii naturii în jurul meu după o iarnă grea și lungă, nu observ cînd cineva e rănit și îndurerat, nu reușesc să-mi conectez mintea cu Dumnezeu. Nu reușesc să trăiesc această relație cu El după care Duhul din mine tînjește.

Atît e de urgentă viața încît trebuie trăită incet. Ann Voskamp

Astăzi am decis că vreau să merg observînd și mulțumind, să mă grăbesc încet, să încerc să savurez razele soarelui care îmi mîngîie fața, și să-i mulțumesc Creatorului că L-a creat. Vreau să mă opresc ca să-i permit vîntului să-mi faca părul să danseze, și să mă bucur de Dumnezeu că El s-a gîndit să ne dea și acest lucru ca un cadou pentru a ne face trăirea pe pămînt o plăcere.

Îl voi lăsa pe Dumnezeu să-mi umple inima de bucuria zilei de astăzi. Și-i voi mulțumi că El este în ea.

IMG_0536

DSC_0214

Lasă un răspuns

