Ce îmi trebuie ca să fiu fericită?

IMG_1269

Era o sîmbătă obișnuită, și eu mă îndreptam grăbită spre stația de troleibuz. Încercam să savurez din plin de priveliște și să mă bucur de zi, chiar daca era destul de friguroasă.

Cînd dintr-o dată, văd o bătrînică în fața mea, care în timp ce mă apropiam, întorcea tot mai des capul spre mine. Era îmbrăcată sărac dar curat, arăta îngrijit, iar pașii ei se mișcau cu încetineala din cauza bătrîneților grele, era înaintată în vîrstă.

Cînd să o depășesc cu pașii mei hotărîți și grăbiți, ea mi se adresesă.

  • Fetițo stai!

Ghiciti care a fost prima mea reacție? -am pășit hotărîtă mai departe neatrăgînd atenție. Apoi ea a mai rostit o dată aceiași frază și ceva în mine m-a oprit  brusc în loc. Am întors capul în urmă, și am privit-o și inima în mine brusc s-a topit.

Pe mine un lucru mult mă impresionează la bătrîni, privirea, chipul. Al ei era luminos, și avea niște ochi blînzi. Ochii sunt lumina sufletului scrie Biblia și des am experimentat acest lucru, privind oamenii în ochi înțelegi ușor ce fel de persoană îți stă în față.

M-a întrebat dacă n-aș putea să-i dau un leu, și a continuat că ea ar vrea să-și cumpere „valeriancă” și nu-i ajunge. N-am stat mult pe gînduri și am băgat mîna în geantă, aveam doar 2 bancnote la mine, semn de criză financiară, și dintre cele 2 bancnote una de 10 și una de 1,  am ales să i-o dau pe cea de 1 leu. I-am dat leul însă mintea mea și-a adus aminte de pumnul de bănuți pe care îi mai aveam într-un buzunar la geantă, am scos și i-am dat și mîna ceea de bănuși iar ea a început să-mi mulțumească stăruitor.

  • Mulțumesc fetițo, să fii cea mai fericită.

În mintea mea însă se învîrteau alte gînduri, de aș putea să ajut mai mult, nu că aș fi eu cea care cînd vede un bătrîn sare instantaneu în ajutor ci așa mă îndemnă atunci Duhul și l-am lăsat să mă folosească.

  • Puteți citi romînește?

  • Da, mi-a raspuns ea.

  • Vreau să vă mai dau ceva… căci la ce ajută acești leuți dacă sufletul se chinuie. I-am dat o broșura 4LS.

  • În Numele Domnului, așa cum obișnuia bunica mea să zică.

  • Sa fii cea mai fericită.

Îndepărtîndu-mă de bătrînică și continuîndu-mi drumul către stație meditam la cele întîmplate….”cea mai fericită”…. Am mîini cu care să pot ajuta și îmbrățișa, am picioare ca să mă conducă oriunde îmi doresc, am ochi cu care pot să mă bucur de tot în jur, am oameni prețioși în viața mea, Îl am în inima pe Hristos, și datorită Lui am Viață Veșnică.

De ce aș mai putea avea nevoie?

…….

Sunt fericită!

Cu siguranță că deja sunt fericită.

IMG_4946

3 gânduri despre „Ce îmi trebuie ca să fiu fericită?

  1. Cit de adevarata e observatia facut in incheiere… noi avem lucruri la care unii doar viseaza sa le aiba ( capacitatea de a merge, de a vedea, vorbi, a alerga, a auzi… si multe alte lucruri ce luam ca de la sine inteles) si nu realizam de ce dar mare dispunem!

    Apreciază

Lasă un răspuns

