Mulțumitoare primăvara.

DSC_0060

Mă gîndesc că e ușor să fiu mulțumitoare primăvara.

Ieșind la plimbare sau atunci cînd mă îndrept înspre serviciu dacă cu adevărat vreau să dau voie inimii mele să fie mulțumitoare găsesc atît de multe motive, atît de multe. Am observat cum crește iarba, cred că trebuie să fii orb să nu-i observi verdele aprins, și-am scris:

  1. Iarba verde, verde.

DSC_0058

Cum să nu observi mămici cu burtici și mămici cu pici ieșiți la plimbare, și sa nu observi doamne îmbrăcate elegant, și să nu le admiri siguranța cu care pășesc și misterul ascuns în ochi.
Cum să nu vezi trolebuzele astea noi, așa curate și să nu vrei să fii mulțumitoare de confortul lor.

  1. Copaci cu mii de frunzulițe minuscule.

  2. O zi veselă datorită soarelui.

  3. Cum învie natura sub privirea ochilor.

  4. Timpul plăcut de după ploaie.

Și pășesc mai departe în călătoria mea spre o inimă mulțumitoare.

Eu cred că o femeie trebuie să aibă bucurie în inimă sădită adînc, și o inimă mulțumitoare oricînd. Cîndva voi fi mămică și dacă eu voi avea o atitudine despre viață plină de mulțumire posibil că tot așa îmi voi educa și crește copiii. Femeia asta va fi soție și soțul ei o va numi „binecuvintată” fiindcă din inima ei ies toate, și dacă din inimă izvorăște neincetat bucuria, și mulțumirea, o, ce familie iubită și fericită va avea.

Dacă din inima iese mulțumirea soțul ei va dori să se întoarcă acasa la familie repede și el cu o inimă plină de bucurie. Daca această mamă va fi mulțumitoare pentru toate atunci și copiii ei vor învăța dărnicia, bucuria necondiționată, dragostea față de toți și toate, mulțumirea și nu egoismul. Și în timp frumusețea va căpăta riduri, suplețea va căpăta alt sens, și tot ce va rămîne vor fi sclipicii din ochi, care doar se vor intensifica. O inimă mulțumitoare abundă din interior spre exterior și umple multe goluri. Cu cît scriu aceste gînduri realizez tot mai mult ce importantă e mulțumirea. Vreau din toată inima să fiu mereu mulțumitoare, și continui să practic, scriind lista celor 1000 de daruri.

  1. Pentru băltoacele de după ploaie, caci în ele vezi, cerul, norii, copacii dintr-un alt unghi dintr-o altă perspectivă.

DSC_0057 115. Muzică excelentă pentru suflet

………

 

Lasă un răspuns

