O viață din belșug

IMG_3508

Adesea îmi doresc să trăiesc din plin, să trăiesc cu adevărat DIN PLIN!

Și mă gîndesc că de mîine. Probabil că mîine voi ști cum să trăiesc din ambundență viața, și poate că miîne voi avea acele lucruri care fac o viata să fie ambundenta și plină.

Atunci cînd voi avea casa  mea, cînd voi avea un pat lat, lat în care să mă pot rostogoli.

și mă gîndesc că: probabil atunci……

Și mă gîndesc la mașina aia luxoasă, și la ziua aia călduroasă de vara plină de soare, perfectă, și la salariul cela burduhos și mă gîndesc: ooo ce fericită și împlinită voi fi atunci!

Oare?

Voi fi împlintă deplin, atunci cînd voi avea un apartament cu 5 odăi, și atunci cînd îmi voi culca oaspeții nu pe saltea pe podea, atunci cînd nu voi fi nevoită să-mi înghesui într-o debara hainele, pentru a putea elibera o poliță pentru ca oaspeții să aibă unde își pune hainele.  Iar acel apartament va avea ferestre mari, cu mobilă albă, cu o masă la bucătărie care nu scîrțîie ca un porc la măcelărie, de fiecare dată cînd o atingi. 🙂

Sau poate voi fi extrem de împlinită atunci cînd voi fi cu 2 kilograme mai slaba, sau mai grasă. Sau atunci cînd în apartament toate lucrurile vor fi reparate și în perfectă ordine: robinetul nu va curge, aspiratorul nu va face scurt circuit, chiuveta nu se va înfunda săptămînal, iar cuptorul va coace așa cum trebuie……și lista mea ar putea continua veșnic.

Oare pot fi mulțumitoare și îmi pot eu trăi viața din plin și din belșug, în mijlocul tuturor acestor goluri și lipse?

„Eu am venit ca oile să aibă viață, și s-o aibă din belșug. ” Ioan 10:10

Dacă mă uit în jur, belșugul numai a belșug nu seamănă. Dacă privesc la viața cu Hristos, o pot avea din belșug cu vîrf și îndesat, de mine depinde să caut să o trăiesc indiferent de circumstanțele din viața mea. Circumstanțele pot să te împiedice să trăiești această plinătate,  însă Hristos ne-a promis această viață din belșug.

Vreau să accept acest dar.

2 gânduri despre „O viață din belșug

Lasă un răspuns

