Creată

Tu mi-ai întocmit rărunchii; Tu m-ai țesut în pîntecele mamei mele.

Te laud că sunt o făptură atît de minunată – minunate sunt lucrările Tale! – și sufletul meu știe foarte bine aceasta.

Oasele mele nu erau ascunse de Tine cînd am fost făcut într-un loc ascuns, cînd am fost țesut în adîncimile pămîntului.

Cînd eram doar un plod fără chip, ochii Tăi mă vedeau, iar în cartea Ta erau scrise toate zilele care mi-au fost hotătărîte mai înainte să existe vreuna din ele.

Psalmii 139: 13- 16

Aprilie 164

Ce frumos Dumnezeu  m-a creat, Ce frumos El pe tine te-a creat!

Cînd mă gîndesc la cum funcționează organismul uman, ce înțelepciune supranaturală trebuie să fi avut Cel care a creat așa ceva, nu pot să cred că am evoluat de la o bacterie.

Eu cred că am fost Creată!

Lasă un răspuns

