O nouă provocare

Viața mea este mereu o continuă provocare. Astăzi am de luptat cu unele gînduri, în alte zile lupt cu unele emoții sau cu caracterele oamenilor. În această continuă luptă pot să-mi trăiesc clipele mîhnită, îndurerată, obosită și mereu afectată de greutatea provocărilor …însă astăzi și de astăzi înainte vreau să aleg să fiu mulțumitoare.

Să fiu mulțumitoare că provocările cu care am eu de luptat nu sunt imposibile, că durerile mele nici nu se compară cu ale altor oameni. Să fiu mulțumitoare pentru lucruri mici, și lucruri grele, pentru oameni prin care vin binecuvîntările în viața mea, pentru că datorită lor Dumnezeu poate să mă cioplească mai frumos. Voi fi mulțumitoare chiar și pentru emoții de tristețe căci dacă nu le trăiam n-aș fi înțeles bucuria, pentru emoții și sentimente care fac zilele mai pline căci datorită lor viața mea este o continuă provovare.

Am pentru ce mulțumi.

În aceste zile am ales să fac lucruri care îmi umplu inima de bucurie, care mă provoacă să mă bucur adînc în proces și mai apoi de rezultat.

Am creat.

IMG_7211

IMG_7209

IMG_7208

Am decis să ofer cadouri care să bucure inima altor oameni.

Apoi….

Am fotografiat.

IMG_7201

IMG_7199

IMG_7192

Am avut o zi plină!!!

Lasă un răspuns

