O călătorie de o săptămână în- Romani!

1-IMG_0687

Romani e o epistolă scrisă de Pavel creștinilor din Roma. Este o carte profundă, nu este pentru răsfoire este pentru ca să fie studiată, adânc săpată pentru a putea ajunge la adevărurile care sunt ca o comoară, care valorează precum valorează aurul curat.

Profesorul nostru Ed Murray este un om care îl iubește pe Dumnezeu și Cuvântul Lui și ai atât de multe lucruri de învățat de la el! Îmi imaginez cite ore a petrecut el studiind cartea Romani ca mai apoi să ne-o poată preda cât mai bine și cât mai corect. 

Au fost multe pasaje care atunci când le citeam înainte treceam mai departe fiindcă nu ajungeam sa le descopăr profunzimea și frumusețea lor, însă care acum într-o săptămâna mi-au atins profund inima. Această conferință mi-a aruncat o provocare pe care îmi doresc să o îmbrățișez.

Vreau ca anul care îmi stă în față să fie un an plin de memorarea versetelor bune din Biblie.  Vreau ca Cuvântul Lui să mi se înrădăcineze adânc în inima asa încât să fie „Ferice de omul care (1)…. zi și noapte cugetă la Legea Lui.(2)” (Psalmul 1)

Primul meu verset a fost unul ușurel însă care este un verset atât de frumos și iată am decis să încep să-mi încălzesc mintea învățându-l pe de rost.

„Nu te lăsă învins de rău, ci învinge răul prin bine!” (Romani 12: 21)

L-am repetat, am folosit metode diferite de memorare, și atunci când mă uit la rezultat rămân un pic dezamăgită, însă nu doresc sa renunț, vreau sa perseverez. Știu ca voi putea.

Romani are atât de multe „versete comori” care se merită de a fi învățate pe de rost, ca atunci când cel rău vine la tine și îți șoptește în ureche diferite neadevăruri tu să fii îndrăzneț și să poți rămânea tare înfruntând neadevărurile cu Cuvântul lui Dumnezeu.

Hai să învățăm împreună Cuvântul lui Dumnezeu pe de rost!

Lasă un răspuns

