3 zile cu Dumnezeu. Day 1

In cele 3 zile cu Dumnezeu pe care am ales sa le petrec in sinul naturii s-au intimplat , multe lucruri.

Inainte inca de a ajunge aici am incercat sa imi planific timpul bine ca sa pot sa-l folosesc cit mai intelept si efectiv. Marea ma inspira. Nu atit de mult m-a inspirat locul in care avea sa traim insa chiar daca erau multe minusuri am reusit sa gasesc zeci de plusuri si lucruri pentru care am dorit sa multumesc.

Chiar si aici eucharisteo este un cuvint activ. Marea este atit de aproape. Camera racoroasa si sovietica, cearsafuri atit de des folosite, perne urit mirositoare, holul ca un tunel negru la capatul caruia stralucea cu putere o lumina albastruie, acea lumina de la capatul tunelului era marea, atit de aproape.

Citind citeva capitole din cartea Marcu I-am multumit pentru speranta pe care Isus a adus-o in lume- 355.

Imagine

Eu continui sa numar chiar dupa luni in care n-am mai pomenit despre aceasta. Am multumit pentru:

  1. Caci El a creat marea, uscatul si soarele.

  2. Calmul valurilor si linistea marii.

  3. Reflectarea soarelui in mare la apus. Dunga argintie plina de stralucire.

  4. Racoarea apei de mare.

20130820_174200

  1. Pentru noua mea husa pentru Biblie. Violeta, draguta si foarte comoda.

Si cu fiece zi petrecuta aici cu El frumusetea relatiei cu El ma uimeste tot mai mult.

Lasă un răspuns

