3 zile cu Dumnezeu. Day 2

20130821_082718

Dimineata devreme am iesit asa somnoroasa, nearanjata, pe jumatate dormind pe plaja. I-am zis Lui buna dimineata si am zimbit. El era acolo, zimbind ma privea, iar marea, nisipul si cerul m-au facut sa mutesc. Cit de placut este sa fii vrajit de ele.

Cuvintul Lui impreuna cu natura care ma inconjura m-au ajutat sa-L vad mai bine pe El, Creatorul, in spatele intregii creatii. Ce caracter Creator are El.

Si pe plaja in timp ce scriu aceste cuvinte cineva trage de funie o camila. Wow!!!! am zis eu in timp ce continui sa ma gindesc acum la Creatorul meu. El a creat camilele iar eu vad una pentru prima data in viata mea. Cit de mare este si cit de mica sunt eu in comparatie cu ea. Cum de doar camilele au cocose? Nustiu. Stiu doar ca El este Cel care s-a gindit la toate, si toate cite a creat „au fost bune”, sunt minunate.

Dupa citeva minute altcineva trage de funie, de data aceasta, o lama.

Zimbesc.

Astazi impreuna cu fetele am mincat din feluritele creaturi de mare pe care tot El Le-a creat. Mmmmm ce bune au fost. Am mincat calmari, midii, ton, peste de amur alb, rapan, caracatita mica, creveti si rechin alb. Mmmmm. Ce bune lucruri a creat Dumnezeu! 😀

In aceasta zi insorita cu sunet de valuri citesc Psalmul 103 si in timp ce citesc acest psalm, din inima mea ies riuri de multumire.

Binecuvintat fii Tu Doamne.

Cine este ca Dumnezeul meu? El ma iarta, El ma vindeca, El imi rascumpara viata din groapa, ma invaluie cu indurare, cu mila, ma satura cu bunatati, ma intinereste, imi face dreptate, se indura de mine caci e bogat in indurare. El indeparteaza faradelegile mele de la mine si toate acestea doar datorita caracterului Sau Desavirsit, Desavirsit!

Lasă un răspuns

