29 August

DSC_0232

August

Îmi place enorm luna August.

În August m-am născut eu, și ori de cite ori aud acest cuvânt îmi vin în minte zeci de amintiri.

29.

Ziua mea de naștere nu este un eveniment mondial, sau de rang înalt ci este un eveniment pe care îl prețuiesc doar eu și inima mea.

Ceva magic, la care inima îmi tresaltă.

29 August!

În fiece august eu realizez ca am mai crescut un pic, ca ceva s-a schimbat de la ultimul august pe care l-am trăit.

Și apreciez acel august mai mult decât pe toate restul.

Vârsta poate sa te copleșească dacă te focusezi pe ea, eu nu m-am focusat.

Am trăit o zi ca oricare alta, însă am trăit-o din plin, cu toată inima.

M-am trezit dimineață devreme.

Mi-am făcut cafeluța, și am inspirat din plin aerul răcoros de dimineață.

Am realizat ca acea zi va fi o zi minunată.

Am început-o cu Isus.

Am citit Cuvântul Lui!

I-am mulțumit de modul cum m-a creat, și m-am bucurat deplin de toate lucrurile din viața mea.

În acea zi m-am simțit iubită!

Am primit mulți oaspeți.

Am primit multe cadouri.

Am primit multa dragoste.

M-am simțit prețuită.

Iubita

Mulțumesc Doamne pentru frumusețea acelei zile.

DSC_0125

DSC_0170

DSC_0175

DSC_0204

DSC_0212 DSC_0216 DSC_0246 DSC_0251

DSC_0144

DSC_0160Îți mulțumesc Isuse pentru atît de mulți oameni prețioși în viața mea.

 

Lasă un răspuns

