5 lucruri de care în viata unei femei este mereu loc.

Există 5 lucruri pe care ori de cite ori nu le-aș primi, sau nu le-as avea oricînd voi fi enorm de mulțumitoare și fericită de ele. Nu că aș fi o alintata ci vreau sa spun fiindcă așa suntem noi femeile, iată că astăzi am venit cu top 5 lucruri pentru care în viața unei femei ar mai fi loc.

DSC_0268

  1. Flori

Ori de cite ori n-as primi flori inteleg ca niciodata nu sunt prea multe…niciodata destule. Florile sunt ceva care trezește în inima oricărei femeie bucurie. Exista multe traditii formate in cultura noastra legate de flori, sa fie daruite la 8 martie, la 1 septembrie si la ziua mea de nastere insa scopul daruirii lor cred ca este mai adinc. Prin ele poti arata cuiva cit de mult il pretuiesti, cit de mult apreciezi acea persoana, si uneori pur si simplu sa-i faci o bucurie. In inima mea este mereu loc de frumos de aceea orice floricica n-as primi am sa ma bucur enorm de ea. Oricînd le voi primi cu mare bucurie.

2. Rochii 

O rochiță nouă în garderoba mea va fi mereu binevenita, nu sunt destule niciodată mai ales cu miile de stofe care mai de care mai înflorate. O rochiță nouă te face mereu să te simți deosebită și să arăți ca o domnișoară sau doamnă adevărată .

3. Bijuterii

Bijuteriile sunt acelea care dau sclipire oricărei femei chiar și atunci cînd porți haine casual și mergi la serviciu. Cred ca cercei, brățări, coliere prea multe nu exista.

4. Accesorii de bucătarie

Nu credeam ca am sa spun aceasta vreodată dar o data ce am îndrăgit gătitul am înțeles că un „accesoriu” nou pentru bucătăria ta iubita nu va fi niciodată în plus.

5. Prea mult spațiu gol în dulap

Dacă trăiești în Moldova ca și mine, probabil te confrunți cu aceiași problemă- înghesuiala din odaia ta și din dulapul tău, și chiar dacă ocupi odăița ta de 2 m pătrați cu dulapuri de jur împrejur oricum nu ai destul spațiu ca sa depozitezi tot de ce ai avea nevoie. De aceea probabil s-a inventat „odaia pentru îmbrăcăminte”, care este visul oricărei femei, doar ca mie probabil nu-mi va fi dat prea curînd să trăiesc acest vis de aceea mă obișnuiesc să trăiesc cu înghesuiala de pe rafturi.

DSC_0191

Care sunt acele 5 lucruri pentru care ai mai avea loc în viata ta?

2 gânduri despre „5 lucruri de care în viata unei femei este mereu loc.

Lasă un răspuns

