My Thanksgiving Project. Proiectul meu de Ziua Multumirii

Proiectul meu pentru Ziua Recunoștinței s-a început de la o simpla idee, de la o pasiune de a face lucruri frumoase

și o lista de oameni cărora doream atît de mult sa le spun din suflet Mulțumesc! Cel mai des noi uitam sa spunem multumesc, am uitat cum este sa trimiti o scrisoare cu citeva cuvinte in ea, aceste lucruri se uita mult prea usor.  Chiar daca multumirea nu este o sarbatoare in tara noastra am apelat la sarbatori straine doar ca sa am motiv sa spun Multumesc.

 

Imi place sa creez dar si sa captez momente si iata ca aventura incepe astfel…

DSC_0229 DSC_0241 DSC_0248 DSC_0252 DSC_0258 DSC_0259 DSC_0260 DSC_0265 DSC_0266 DSC_0277 DSC_0281 DSC_0283 DSC_0284 DSC_0288 DSC_0292 DSC_0294

DSC_0316 DSC_0318 DSC_0320

Lasă un răspuns

