O continuare de călătorie

Stam relaxata cu nasul și privirea adîncite complet în rețelele de socializare…. cînd am ridicat ochii și am privit, am ramas mută, am admirat din toată inima mea apusul.

Am imortalizat momentul.

Ce toamna nemaipomenită ne oferă Dumnezeu în acest an!

DSC_0025

Am stat și am meditat la viața nouă pe care o trăiesc acum, la toate schimbările, la toate cîte s-au întîmplat în ultimele 4 luni, și mi-am pus întrebarea: de ce n-am scris in proces?…

….și am înțeles de ce,

…. îmi doream enorm să savurez orice clipă din viața mea fară a fi întreruptă, și am fost prinsă în agitație așa încît nu am reușit să stau nici măcar o oră așezată, detașată de evenimentele care se întimplau în viața mea unul dupa altul.

Acum traiesc ceea ce construiam cîteva luni în urma,…și mă bucur din plin.

Sunt fericită!

 

 

Am atîtea să vă spun.

De azi îmi doresc să continui călatoria…….

2 gânduri despre „O continuare de călătorie

  1. Viata este o calatorie in sine, fie ca o scriem, fie ca nu!!! Ma bucur ca am facut si eu parte din cateva clipe din calatoria ta! Desi… am sentimentul ca am facut-o asa de putin…! Ma bucur pt tine ca esti fericita! Astept sa citesc celelalte ” clipe”! 🍁🌻🍂

    Apreciază

Lasă un răspuns

