O viață predată lui Isus!

2013-09-25 12.21.57

 

Am o munca frumoasă, astăzi cineva a auzit despre Isus, astăzi cineva a crezut în El. Adesea cred că nu sunt vrednică de a avea o așa muncă, probabil nu sunt… Ceea ce mă împiedică de cele mai multe ori să vorbesc altora despre Hristos este frica, teama că n-o să mă isprăvesc, că în momentul cel mai crucial nu voi ști ce să spun, ce să răspund. Paradoxal însă niciodată nu mi s-a întâmplat acest lucru, chiar de n-am știut să citez acel verset necesar în momentul în care avem nevoie, în acel moment Dumnezeu oricum mi-a dat cuvintele necesare iar vestea bună să fie vestită oricum. Din ceea ce mi-a spus Nastea astăzi Dumnezeu deja lucra în viața ei și probabil tot El a adus-o pe fata aceasta de două ori la cercul de confecționare de cercei pentru ca eu să pot să-i spun acea veste minunată care mi-a schimbat mie viața și acea veste de care ea cu disperare avea nevoie.

Dumnezeu lucrează.

Eu sunt doar o unealtă. Folosește-mă Isuse!

De nu te crezi în stare, spune oricum despre El…….  

Lasă un răspuns

