Provocare lui Noiembrie

Cind ultima data mi-am lansat mie însumi o provocare am învățat ceva nou.  Datorita listei de provocări am avut destul curaj ca să încerc să coc pentru prima data un chec, ceea ce mai apoi a devenit o plăcere. Am fost motivată să citesc o carte întreagă într-o singura luna, sa mulțumesc zilnic, să fac un cadou cuiva să scriu psalmi. Au ieșit lucruri bune. Orice abordare creativă pe mine mă ajută să împlinesc 100% ceea ce îmi pun în plan.

De data aceasta e noiembrie, e un noiembrie vesel, și vreau să trăiesc din plin frumusețea lui. Pot dacă vreau. Și iată care sunt cele 8 provocări pe care îmi doresc sa le duc la îndeplinire în acest Noiembrie.

Vintage-Textures-Hipster-Floral-Fresh-New-Hd-Wallpaper-002
Dacă te vei simți îndemnată te rog să mergi în această călătorie alături de mine.

Abia aștept să văd ce aventuri ne vor întâmpina pe drum.

 

 

Lasă un răspuns

