Noiembrie s-a lăsat provocat

Este deja o săptămîni de cind mi-am lansat mie însumi 8 provocări care îmi doresc sa le îndeplinesc in Noiembrie. De obicei nu-mi place de loc aceasta luna, fiindcă norii sunt grei și se lăsa amenințători atit de aproape de suprafața pamântului, ploua încet si zile in sir, se întunecată repede si tot ce poți face este sa vineri la lunile însorite ale verii. Insa acest an ne-a surprins pe toți, soare mult, vreme de primăvara cu culori calde de toamna, si parca prima data savurez din plin o luna ca Noiembrie.
Un efect mare de libertate i-mi oferă si privelistea de la et. 9 asupra orașului, iar cele 8 provocări dau si mai multă culoare acestei luni de toamna târzie. Savurez din plin ori de cite ori îndeplinesc ceva din lista.
Am îndeplinit cu mare bucurie deja câteva lucruri din lista mea, si as vrea sa scriu rind pe rind pina la sfârșit de luna ce am învățat nou din aceasta călătorie.
…si fiindcă sunt o fire Rebela am început-o de la coada…

7. Făcând un studiu al celor 3 Psalmi aleși de mine, am realizat cit de complex este caracterul lui Dumnezeu, ce multe Calități poți descoperi doar in 3 Psalmi, si ce promisiuni neprețuita ne da El dacă suntem credincioși Lui si avem frica de El.

Cine se teme de Domnul?  

Aceluia El ii arata ce cale sa aleagă.

El va locui în fericire, iar urmașii lui vor moșteni țara. 

Ps 25:12-13

IMG_0029

8. Am rupt citeva crengute cu pomusoare dintr-o tufa de afara, le-am pus intr-o vaza pe care niciodată încă n-o folosisem, am așezat-o lingă cosuletul cu mere, am pus alături si doua lumânări cu culorile potrivite, iar coltisorul a fost gata. Nici nu mi-am imaginat cita bucurie îmi va aduce aceste elemente. Ori de cite ori ma așez l-a masa îmi opresc ochii pe unul dintre aceste lucruri si ajung sa înțeleg ce mult prețuiesc ceea ce Dumnezeu a creat.

IMG_0030

Calatoria continua iar eu sunt entuziasmata enorm de ceea ce urmeaza…

 

 

Lasă un răspuns

