De-ale Blogului…

Călătoria continua…

IMG_0089

Adesea realizez ca cele mai multe, cele mai profunde si frumoase cuvinte pot fi transmise cel mai bine printr-o imagine. Eu comunic mult însă adesea doresc sa pot comunica un gind sau un lucru ce-mi sta in minte in cel mai frumos mod. Comunicare e o arta, iar eu nu cunosc nimic din ea….
De asta ador eu jocurile de genul „soularium”, de asta ador momentele de tăcere, de asta îmi place sa scriu pe blog fiindca acestea m-a ajuta sa învăț ce înseamnă sa comunici frumos.
Mulți cred ca blogul este menit sa transforme cititorul, însă lucrurile pe care eu ca scriitor am reușit sa le învăț in procesul de scriere a celor 38 de „articole” sunt mult mai multe decât am putut reda prin ele.
Exemplu sunt proiectele-provocări pe care ador sa le îndeplinesc, chiar dacă pe unele le abandonez din primele zile. 😀
Proiectul ” Noiembrie” m-a ajutat sa descopăr cit de frumoasa poate fi aceasta luna doar trăind-o creativ. Și iată că încă o provocare din lista mea pentru noiembrie am împlinit-o, -6.

IMG_0101

IMG_0088

Continui una cîte una să bifez în semn de îndeplinit, fiece punct din lista, luna Noiembrie încă nu s-a încheiat. Lista însă nu mă face să nu-mi pun și alte provocări în minte, aceste provocări totuși sunt pentru a da culoare vieții, ai da culoare lunii Noiembrie, atît de urîtă de mine odinioară.

Dacă nu ai o provocare pentru tine însuți în acest moment te îndemn să-ți faci una, două,…cîte vrei, este o călătorie uimitoare.

Lasă un răspuns

