Cum am sărbătorit prima dată în viață Ziua Multumirii!

Am deschis ochii.

Mi-am zis iată și ziua Mulțumirii. M-am sculat entuziasmată din pat, de ceea ce avea să urmeze. Nu știam însă că avea să trec prin cel mai mare test al Mulțumirii.

  • Nu e apa! am strigat înfiorată.

Întradevăr, după ce am deschis robinetul de cîteva ori ca să mă asigur că vedeam bine, m-am pus pe bombănit. Cum așa!! Dezastru! Nu se poate! Dușul este pentru mine cel mai mare confort, dacă nu fac duș simt că e sfîrșitul lumii, și Dumnezeu știa asta. Probabil dorea să testeze cît de profundă era mulțumirea mea. Ea se evaporase! Părul îmi era murdar și din această cauză mă simțeam extrem de murdară. Chiuveta era plină de vase iar eu devenisem morocănoasă la puterea a 10-a.

Realizasem că devenisem în cîteva secunde extrem de nemulțumită. Butelii cu apă de rezervă nu aveam iar în acea seara aveam oaspeți.

Ce mare bucurie am avut cînd am auzit sunetul apei curgind prin toate robinetele. Uraa. Mulțumesc Doamne!

Seara ne-am bucurat de un pui, în locul curcanului. Cu oaspeții ne-am prins în comunicare și am uitat că de fapt sărbătoream Mulțumirea.

IMG_0173-0

IMG_0174

Ce  interesanți suntem noi oamenii. Uităm repede. Iar lecția despre mulțumire trebuie să mi-o amintesc zilnic iar și iar.

Versetul cel mai potrivit în toate aceste cazuri este Filipeni 2: 14-15, pe care am decis sa-l memorez ca să fiu sigură că zilnic voi trăi conform lui.

14 Faceţi toate lucrurile fără să vă plângeţi şi fără să vă certaţi,
15 ca să fiţi fără pată şi curaţi, copii ai lui Dumnezeu în mijlocul unei generaţii necinstite şi pervertite. Străluciţi între ei ca nişte stele în univers,
Filipeni 2
Lasă un răspuns

