Am eu grija de Sufletul meu?

Featured image

„…dar cei ce se încred în DOMNUL îşi vor înnoi puterea, se vor înălţa prinzând aripi ca vulturii, vor alerga şi nu vor osteni, vor umbla şi nu vor obosi.” (Isaia 40:31)

   Acasa…dupa 2 zile pline de timp pentru suflet!

Aveam oarecum intrebari atunci cind am auzit despre aceasta conferinta: despre ce vom discuta? ce interesant vom face? aveam asteptari pozitive… dar nu intratit de pozitive. Simbolul conferintei au fost pantofiorii. Atitea lucruri tematice nu am vazut in viata mea. Mersul prin credinta devenise o provocare Spirituala pentru inima mea.

Seminarul care mi-a vorbit cel mai mult a fost cel despre: Cum să ai grijă de Sufletul tău în mijlocul agitației vieții? Vreau să împărtășesc cu voi cîteva din adevărurile care le-am învățat și care mi-au vorbit mie cel mai personal.

Este bine să fim gospodine bune, celor mai multe dintre noi ni se primește bine acest lucru, să ținem casa în ordine să gătim delicios, să avem grijă pînă la prefecțiune de familia noastră, însă majoritatea din noi fiind prinse în acest val ne pierdem pe noi înșine și uităm că adevărata valoare este a sta umile la picioarele lui Isus și ai asculta Cuvîntul.

Exemplul cel mai bun este cel al Martei si Mariei din Luca 10:38-41. Marta atît de agitată era că ajunsese să se plîngă, Isus însă, într-o societate unde rolul femeii era anume cel al Martei, o încurajează pe Maria.

„Marta, Marta, tu te îngrijorezi şi te necăjeşti cu privire la multe lucruri, însă doar unul este necesar! 
Căci Maria şi-a ales partea cea bună, care nu i se va lua!”

Cum să avem o viață echilibrată între rolul Martei și cel al Mariei? 

Satan dorește să ne țină ocupate, și folosește adesea lucruri bune ca să ne distragă atenția de la „partea cea mai bună”.

Iată cîteva sugestii primite pentru a ne opri din alergare pentru a petrece timp făcînd „partea cea mai bună”:

  1. Învață să ai un timp liniștit cu Dumnezeu. 
  2. Ia-ți un retrit de Rugăciune (Doar cu Biblia și Jurnalul)
  3. Plimbare+Rugăciune.
  4. Schimbă temele pentru devotionale. 
  5. Asculta predici motivaționale.
  6. Lasă din lucruri, nu te stresa daca cineva nu face exact așa cum vrei tu.
  7. Roagă-te folosind pasaje din Scriptură. 

Rămîne atunci întrebarea ce fac eu pentru a avea grijă de Sufletul meu, și iata lista de lucruri care mă ajută să stau în prezența Sa, să caut Fața sa iar ca rezultat am grijă de sufletul meu.    Adesea lista noastra de rugaciune arata ca o lista de cumparaturi. Cerem, dorim ceva concret. În rugăciune în primul rînd trebuie să căutăm Fața Sa, iar mai apoi să cerem ce ne dorim.

Adevărata Rugăciune este:

  • Pentru Slava lui Dumnezeu
  • Inspirată de Duhul Sfînt
  • O jertfă prin Isus Hristos
  • Este pentru a împlini Voia lui Dumnezeu

Si cum de obicei „practica bate gramatica”, anume ea m-a ajututat să trăiesc ceea ce se vorbea. Am avut ocazia sa stăm o ora și jumătate in liniște totală. Știți voi fetelor ce greu este să tăcem. Ce greu îmi era mie să tac fiind extrovertă, dar s-a primit.

Acest exercițiu m-a ajutat să îi revăd Fața. Puteți să-l incercați și voi acasă. Cred ca ceea ce are Dumnezeu sa va spună personal este de neprețuit ….doar Biblia, un pix și un jurnal….. Roagă-te cu ajutorul acestor pasaje din Scriptură, scrie-ți rugăciunile.

  1. Lăudați-L. (Psalmul 91)
  2. Caută să vezi Fața Sa (Efeseni 3:14-21)
  3. Roagă-te pentru alții (Efeseni 1:15-23)
  4. Roagă-te pentru tine însuți (Coloseni 1:9-14)

Pentru cei ce vor să vadă, orice tufă este o tufă în flăcări!

 Psalmul 91 din Biblia mea, după o oră de studiu intensiv. 

Atmosfera de nota 10! Decorații, detalii, frumuseți.     Cadouri….. cadouri……. cadouri! 

Lasă un răspuns

