5 Lucruri Motivationale

Salutare!

Ce lucruri au fost inspiratie pentru tine saptamina aceasta? Traind in lumea internetului este greu sa stam deoparte de el si adesea saptaminal avem ocazia sa urmarim zeci de video-uri sa citim bloguri sa urmarim prietenii de pe retelele de socializare insa adesea lucrurile care le vedem nu sunt de loc folositoare, sau inspirationale.

Mai jos am postat 5 lucuri care m-au inspirat, m-au motivat sau am invatat ceva nou din ele in saptamina care a trecut!


  1. Am fost inspirata sa invat sa fac poze mai bune!

  1. Intr-o lume in care Islamul capata tot mai multa putere este timpul ca noi CRESTINII sa invatam ce este cu adevarat CRESTINISMUL! Am invata care este esenta a tot ceea ce credem! Am fost provocata sa ajut pe alti crestini sa invete sa spuna altora despre convingerile lor! In acest video puteti invata si voi sa spuneti altora despre esenta adevarata a CRESTINISMULUI! Nu trebuie sa stii extrem de multe, trebuie doar sa stii a desena si explica.

3. Am fost inspirata sa sadesc citeva plante aromatice pe care le folosesc des in bucatele mele! A sadit 5, urmeaza sa mai adaug citeva. …ca doar sunt fata de gradinari… 🙂 http://lethag.hubpages.com/hub/Perk-Up-The-Kitchen-With-Herb-Plantsm Featured image


4. Never Give up! Niciodata nu te da batut…. si portia de ris pentru o zi intreaga!


  1. Am facut reteta mea preferata de chek in aceasta saptamina de 2 ori: BANANA BREAD! Mereu sunt laudata, ..insa….meritul nu este al meu……am descis sa postez aceasta reteta pe blog ca sa o incercati si voi, sa fiti si voi laudate!  (Reteta detailata o gasiti aici: http://www.laurainthekitchen.com/recipes/blueberry-banana-bread/ )

Care au fost acele 5 lucruri care te-au motivat in saptamina care a trecut? (sau 1, 2….)

Posteaza linkul pe pagina de Facebook „https://www.facebook.com/pages/O-mie-de-Calatorii/452221641523618?fref=ts” sau scrie un comentariu aici pe Blog, iar eu voi face un articol saptamina urmatoare cu TOP 10 lucruri motivationale si ce am invatat din fiecare din ele. Deasemenea voi desemna cistigatorul! (Premiul:….in prodes de luare a deciziei…)

(Poti posta: Video, Imagine, Mesaj, Articol, Film..s.a……)

…..in asteptare….

Lasă un răspuns

