Izvorul de idei

Creativitatea! Un lucru pe care il ador, insa un lucru pe care nu il ai cu usurinta in miini. De unde am atita creativitate? va intrebati,…asa am fost Creata!!!! 😀 

Am eu creativitate dar chiar si asa mereu am nevoie de ajutor, de aceea apelez la diferite site-uri pentru ajutor, pentru a le folosi drept muza. Am decis sa impartasesc cu voi citeva blogguri pe care calatoresc din cind in cind pentru a fura un pic de creativitate pentru acest blog al meu. Bucurati-va!Featured image

1. Pentru a cauta noi idei din orice domeniu al vietii, cum sa aranjezi masa de sarbatoare, cum sa faci ordine, ce lucru nou sa mai gatesc, o noua frizura sau o idee nastrusnica din orice alt domeniu atunci incep stocarea de idei de pe acest site: http://www.pinterest.com/ Un izvor nesecat de idei!

2. Ann Voscamp este o bloggerita celebra de origine Canadiana. Ma inspira mult. Imediat ce i-am citit cartea „1000 de daruri” am inceput sa-i urmaresc blogul:  http://www.aholyexperience.com/ Imi place cum ea traieste relatia ei cu Dumnezeu, cum vede frumosul in lucruri mici si cum isi traieste viata frumos si pasionat. 

3. Vrei un mesaj din Scriptura bun? Asculta una din aceste predici:  http://www.fielder.org/what-we-do/messages/ Din pacate mesajele sunt doar in engleza. De fapt majoritatea site-urilor mele sunt in engleza….sper din tot sufletul ca cunosti limba Engleza cel putin la nivel mediu ca sa te ajute in timp ce primesti inspiratie.

4. Un blog cu de toate, idei creative pentru viata de zi cu zi, si mai ales idei pentru a face viata copiilor tai mai interesanta viziteaza acest site: http://simpleasthatblog.com/

5. La aceasta categorie am o lista mai mare de link-uri pe unde calatoresc zilnic:

Featured image

Lasă un răspuns

