Timp cu Dumnezeu

Poate ca acest titlul iti pare ciudat…..totusi este ceva normal. Deschide-ti inima sa inveti ceva din acest capitol, care probabil iti este total necunoscut.

„Timpul meu cu Dumnezeu” este acel timp cind sunt dispusa sa ma dezlipesc pentru citeva minute, poate ore de la rutina vietii mele de zi cu zi si a petrece acel timp meditind, citind Biblia, rugindu-ma sau facind ceva care m-ar ajuta sa-L cunosc pe Dumnezeul in care eu Cred! 

Multi vad acest timp petrecut in izolare, petrecut cu Biblia in mina, in genunchi. Adesea fiindca avem familie si oameni care au nevoie de atentia noastra clipa de clipa ne este greu sa avem acest timp de liniste totala. Apare descurajarea. Eu nu am copii care sa-mi solicite atentia, insa am un caracter care rareori ma lasa sa stau focusata total pe un subiect citeva ore. Am fost profund descurajata mult timp, pina cind nu am decis sa nu fac din acest lucru o bariera ci sa-l folosesc in asa fel incit acest lucru sa fie de partea mea. Ce puteam face daca asa Dumnezeu m-a creat. Eu cred ca stia El ce face. Trebuia sa invat lectia doar…

Aha….. Creativitatea!

Timp cu Domnul: Studiez Scriptura si in acel moment in care vad ca mintea mea se defocuseaza de la cele ce citesc schimb activitatea, ceea ce Dumnezeu a vorbit inimii mele in momentele precedente le asez pe foaie intr-un mod cit mai creativ posibil. Acestea imi vor aduce aminte de momentele intime cu Hristos. Unice. Pe care nu le vei mai retrai niciodata la fel.

Spring Photosesion
O imagine din 2012 care-mi aduce aminte de momente pretioase !

Fiindca suntem creati atit de diferiti experimentam diferit. Dar e bine, Dumnezeu asa a intentionat de la Creare. Sunt multe abordari pe care le poti imbratisa in timpul tau de liniste in fata LUI dar orisicum nu ai face-o cel mai mult conteaza ca alegi sa traiesti si sa experimentezi Dragostea lui astfel. 

Vreau sa impartasesc cu voi o lista cu diferite abordari, incercati ceea ce vi se potriveste cel mai mult, dar nu ezitati sa incercati ceva diferit.  

Timpul meu cu Dumnezeu

Enjoy it!

Iata aici citeva imagini cu mesaje de la care poti sa te inspiri:  http://simpleasthatblog.com/2015/04/april-2015-lds-conference-quotes-printables.html

Lasă un răspuns

