Hristos a Înviat!

Hristos a Inviat!

E bucurie! 

E ziua de Paste…

DSC_0428

Astazi sarbatorim, ne bucuram… ca Cineva si-a dat viata pentru noi. Astazi avem inima plina de smerenie….asa ar trebui. Isus a murit pentru noi! A murit pentru tine, a murit pentru mine…

Nu purtam semnul crucii la git si nu ne facem semnul crucii, ci traim cu Invierea Sa! Sarbatorim acest Paste datorita Invierii Sale si nu a mortii. Hristos a inviat! Il avem pe El in noi. De aceea bucuria acestui Paste este nemarginit de mare. Avem Duhul Sfint din clipa in care am crezut. Si traim Vesnic fiindca am ales sa-L credem! Am ales sa CREDEM!

Invierea este despre Isus. Pastele este despre Isus! Pastele nu este despre familie, oua rosii, pasca sau mincare multa 🍗🍖🍺🍣🍛🍤🍚🍲🍞🍩🍮🍉🍧🍌🍑🍸🍻🍷🍚🍹🍟🍕🍔☕️🍵🎂🍳🍫🍪 cu toate ca asa alegem sa sarbatorim! Pastele este despre Mintuitorul Nostru!

Mormintul E Gol!!! E gooooooool! https://www.youtube.com/watch?v=fWU0M99P5i4

Crezi tu in Invierea Sa? Il ai tu pe Hristos in Inima?

De fapt cui ii pasa de tine mai mult ca lui Isus? Cine are rabdarea de a sta ani de zile la usa inimii tale batind, asteptind sa-i deschizi?….. doar Isus. Nu te amagi gindindu-te ca cuiva de pe acest pamint ii pasa de tine. Toti sunt egoisti. Doar Lui ii pasa. El te iubeste! Eu astazi slujesc unui Salvator care in aceasta lume traieste in inima mea!!! Traieste in inima oricui a crezut in El.

Featured imageDSC_0114

Imi place frumusetea sarbatorii de paste- INVIEREA, imbinata cu invierea naturii. E uimitor cum totul in jur infloreste, inverzeste privind cu ochii. Iar simboluri ale vietii sunt peste tot!

DSC_0060

Imi place sa sarbatoresc Creativ de aceea anul acesta am inlocuit ouale traditionale cu ouale de ciocolata. Am fost motivata sa incerc aceasta reteta. A iesit DELICIOS! Nu pot spune ca este meritul meu caci atunci cind incerci reteta potrivita nu poate sa nu-ti iasa. Am primit muuulte laude, de aceea poti sa le incerci cu curaj caci iti vor iesi de minune!!! 

Iata si Reteta!!!!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=GDTu6IBy6S8

Blog: http://www.gimmesomeoven.com/easter-egg-oreo-truffles/    

Lasă un răspuns

