Reatreat. Spiritual. Reatreat

Relatia cu Hristos este o binecuvintare. Frumusetea ei o poti experimenta ori de cite ori alergi la El. Pe El il poti vedea oriunde in jur, Mina Lui Creatoare este si astazi la lucru. El face toate lucrurile minunate. Toate vorbesc despre Maretia Sa! Il iubesc pe Creatorul Pamintului!

2 zile in sinul naturii sunt ca o respiratie adinca cu oxigen. Te ameteste la inceput insa iti aduce atita forta in muschi si luciditate la creier. Retreat Spiritual.

Dorinta noastra era sa petrecem acel timp in cautarea lui Dumnezeu si asa si am facut! Mi-am deschis Biblia, si am inceput sa citesc, sa observ, sa intru in profunzimea Cuvintelor, sa le inteleg, sa experimentez relatia cu El. 

Mă bucur când mi se spune: „Să mergem la Casa Domnului!“ (Psalmii 122:1)

Ma trezisem entuziasmata enorm, in mijlocul naturii, in liniste, departe de oras, cu Biblia mea in mina…un pix si un jurnal. Linistea imi permite sa aud, auzeam doar vorba pasarilor, atit. Am realizat cit de mult nu-mi ajunsese acest mediu. Revelatia Geografica….Cit de aproape il simt pe Dumnezeu atunci cind sunt in natura. Natura ma ajuta sa traiesc relatia mea cu El profund, il experimentez pe El excelent. Rutina inlaturata. Atunci inteleg unde pentru mine este „Casa Domnului“, inteleg ca acest verset este despre mine, este pentru mine. Acolo eu ma simt pe deplin ACASA. 

 Către Tine îmi ridic ochii, Cel Ce locuieşti în ceruri. (Psalmii 123:1)

Imi ridic ochii spre cer, caci doar Tu imi poti implini dorintele inimii si nevoile sufletului meu. Caut Fata Ta. Vreau sa Te cunosc Dumnezeul meu. Tu esti Cel ce dai Speranta sufletului Meu. Si tot ce trebuie sa fac este sa-mi ridic ochii… 

De n-ar fi fost Domnul de partea noastră, să spună Israel …!
De n-ar fi fost Domnul de partea noastră, când s-au ridicat oamenii împotriva noastră,
atunci ne-ar fi înghiţit oamenii de vii, când li s-a aprins mânia faţă de noi;
atunci ne-ar fi potopit apele, râul ne-ar fi înghiţit;
ne-ar fi înghiţit apele cele năprasnice.
Binecuvântat să fie Domnul, Care nu ne-a lăsat pradă colţilor lor.
Sufletul nostru a scăpat ca o pasăre din laţul păsărarilor; laţul s-a rupt, iar noi am scăpat!
Ajutorul nostru este în Numele Domnului, Creatorul cerurilor şi al pământului.
(Psalmul 122)
Dumnezeu este Aparatorul nostru in fata oamenilor sau in fata lucrurilor ce se intimpla in natura. Ne temem in zadar gindindu-ne la dusmanii nostri sau temindu-ne de ce poate sa se intimple cu natura din jurul nostru, cutremure, inundatii, grindina, avalanse…Domnul este de partea noastra! El ma iubeste.
Pasarile…..despre pasari…..
      Ce frumos mi-a vorbit Dumnezeu la aceasta tema. Pasarile erau peste tot in jurul meu. Cintau se zbenguiau, se bucurau atit de mult incit puteai sa le intelegi fericirea, bucuria….o bucurie ce se transmitea. 
      Le doream aproape, ca sa le vad.. si am inventat un plan. Am luat citeva seminte le-am aruncat pe masa, pe jos si am stat ca sa astept…nimic. Am inceput sa le strig…nimic. 
      Atunci am citit mai profund in Cuvint.
Pasararul- (Cel Rau),  Latul- (O capcana),  Pasarea- eu,…tu…noi…!
„a scăpat ca o pasăre din laţul păsărarilor”– Cit nu ar incerca pasarea sa se lupte, sa zboare, lațul e facut in asa fel incit o data ce prinde o pasare sa nu poata fi rupt de aceasta. Cit de mult nu ar fi incercat, s-ar fi incilcit mai rau decit era la inceput. Lațul devenea tot mai dureros, mai daunator aripilor firave, picioruselor…
Pasarea totusi avuse libertatea, sa zboare oriunde dorea, sa zboare dintr-un copac in altul, sa-si faca cuib in copacul dorit. De hrana nicicum nu trebuie sa se ingrijeasca caci Tatal Ceresc i-o da. Mi-am amintit versetul:
Uitaţi-vă la păsările cerului: ele nici nu seamănă, nici nu seceră şi nici nu adună în hambare. Şi totuşi Tatăl vostru cel ceresc le hrăneşte. (Matei 6:26)
Pasarea are hrana de la Tatal, nu are ea nevoie de semincioarele pasararului. 
.laţul s-a rupt.….dar este imposibil….da, Tatal a rupt latul…El face lucruri supranaturale pentru noi…pentru mine…pentru tine…
Ajutorul nostru este în Numele Domnului, Creatorul cerurilor şi al pământului.
Aceasta asociatie m-a ajutat sa inteleg cit de minunat este Dumnezeul meu, ce lucruri minunate face El pentru mine. Ca sufletul meu sa fie liber. Daca maninc hrana data de Tatal nu voi merge la semnincioarele pasararului, amaritele de semincioare cu care ne ademeneste satan in capcana sa. Nu voi dori semincioarele lui fiindca sufletul meu va fi implinit de hrana Sa- Cuvintul Sau. 
In cele din urma a venit o pasare la semintele aruncate de mine…atunci cind deja descoperisem adevarata profunzime din aceste versete.

Cei ce se încred în Domnul sunt ca muntele Sion care nu poate fi clătinat, ci va sta pe vecie.  (Psalmul 125:1)

Suflete al meu Increde-te in Domnul…!

Iata si piatra de aducere aminte din acest retreat!

Carnita pentru bucuria stomacelelor noastre.
Frumusetea locului in care am fost!
Ca sa intelegeti ce frumoasa este Moldova!
3 gânduri despre „Reatreat. Spiritual. Reatreat

  1. Раду, это называется ужин 😉 и очень вкусный…
    А время с Богом и мне очень понравилось. Что-то в этом есть необычайное, ходить по лесу, читать Библию вслух и молитьс Создателю. Только ты и Он. Love it!!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

