Mesaje pentru Inima mea!

Timp de o saptamina calatoresc cu mintea mea mult, ador s-o fac. Ador sa calatoresc fizic insa atunci cind nu am astfel de posibilitati calatoresc cum pot. 😀 Calatoresc oriunde vreau prin lume, imi iau inspiratiile si bucuria din orice loc apoi ma intorc acasa ca sa inspir sa incurajez sa motivez. Astazi te invit sa savurezi Marea si necunoscutul ei.

3c717bdcedb794ad9bc869de2d1001ce_970x
http://news.distractify.com/matt-buco/incredible-photos-that-reveal-what-lies-beneath-the-water/

 


La capitolul video-uri am fost atinsa si emotionata de acestea 3. Interesant a fost sa observ mai apoi ca toate erau din aceeasi categorie. 😀

Frumos!

Emotionant!

Haios!


Ai o multime de haine in dulap si oricum nu ai ce imbraca iata cine poate sa te ajute la acest capitol. Eu, in primul rind am nevoie sa incerc aceasta tehnica.  Caroline are un mod netraditional de a aborda tot ce imbraca, cum imbraca si cit imbraca. Capsule Wardrobe!

Ready to try a capsule wardrob? Here is ‘Unfancy’ approach:

unfancychallenge2

Doresti mai multe informatii: http://www.un-fancy.com/capsule-wardrobe-101/free-wardrobe-planner/e


Mi-a placut mult ceea ce a inspirat-o pe Claudia Iaconi. Multumesc ca ai acceptat provocarea de a impartasi cu noi. Pe mine tot m-au inspirat mult albastrelele si toporasii si parfumul lor.

11038148_892125790847134_2144619798071079937_o

Iata cadoul bine meritat! Sper ca in citeva zile il vei primi. 😉

image


3 gânduri despre „Mesaje pentru Inima mea!

    1. Este un ruj igienic cu gust de harbuz, daca nu-ti place cu aroma am putea sa-l inlocuim cu altul fara arome, si un Magnetic Note Pad-de pus pe frigider in care poti sa-ti scrii listele de cumparaturi….sau alte liste.

      Apreciază

Lasă un răspuns

