Pietricelele- Reflectarile mele din Vacanta

Iubesc in vacanta sa admir diferite elemente ale naturii.In acest an am mers la mare intr-o regiune cu munti care treptat se scufundau in mare, plaja evident era plina de pietre, de diferite marimi. Si fiindca nu sunt o persoana care iubeste odihna pasiva am incercat sa observ natura, sa caut ce ma poate aceasta invata, si iata ca In doar citeva zile am dezvoltat o pasiune pentru petricele. 

Plaja era plina. 

Diferite marimi, culori, forme, care mai interesante, mai spectaculoase, unele mai netede altele mai colturoase, insa fiecare din ele deosebit de frumoase.  

  Ce frumoasa e! am zis ridicind din val o pietricica care mi-a atras atentia. Am admirat-o! Era alba si neteda, aproape perfecta. 

Peste citeva minute am ridicat alta, aceasa era verde avea o nunanta extrem de deosebita, nu stiu daca ii daduse cineva o denumire acestei culori, nu era rotunda, nici neteda, avea colturi un pic slefuite, am constatat ca mai avea nevoie de puterea valurilor insa chiar si asa imperfecta cum era, era frumoasa. 
Am ridicat alta, alta si inca una, nici una nu semana cu cealalta, erau deosebite, imperfecte, de nuante si combinatii spectaculoase

Stratul subtire de apa care inca invaluia suprafata pietrei cind o luai in miini ii dadea un farmec deosebit pietrei, o facea sa straluceasca, apa evidentia extraordinar de frumos fiecare nuanta. 
Desi pietricele erau ma grele ca apa invaluite de valurile marii se lasau impinse in colo si in coace. Erau in proces de slefuire. 

Val dupa val.

Am observat ca in acest proces erau implicate doar citeva pietricele. 

Erau o multime de alte petricele care stateau neclintite la mal.

 Unele erau deja slefuite, altele nu.    

Am facut in mintea mea o asociatie. Noi suntem pietricelele.

 Suntem deosebiti, asa am fost creati, frumosi si diferiti, unul mai diferit decit altul.

O data copii ai Lui suntem cu totii prinsi in acest val al slefuirii, imbracati in Hristos Cel care lucreaza la procesul de slefuire a caracterului nostru. Tot acesta este Cel ce ne face sa stralucim extraordinar atunci cind suntem priviti, ca sa reflectam cit de frumosi El ne-a creat.
Suntem frumosi….

Hristos doreste sa slefuiasca din noi ceva extraordinar. 
Am ridicat o noua piatra din valuri si am privit-o cu atentie incercind sa observ extraordinarul, nu era o piatra perfect rotunda, sau slefuita complet insa ceea ce avea m-a uimit, spunea-Hristos, …striga Hristos!  Si mi-am amintit versetul, daca voi nu veti vorbi pietrele o vor face.,. 

O piatra il prezenta pe Hristos.

De fapt toate o faceau, era nevoie doar de ochii cuiva ca sa le observe. L-am vazut pe Creator.
Doar Creatorul stie ce potential are o piatra, si El poate sa o slefuiasca in asa mod ca ea sa arate extraordinar. Piatra trebuie doar sa se supuna bataii indelungate ale valurilor. 

O piatra este frumoasa asa cum e ea, insa ea are potentialul sa devina extraordinara doar supusa unui proces indelungat de slefuire. Supusa lui Hristos.

Vreau sa devin extraordinara!

Lasă un răspuns

