Cafelutza in viata mea!

Ce inseamna pasiunea?

….te intrebi….

Pentru mine pasiunea este aromata, energizanta si parte de nelipsit a vietii mele. Iata astazi am decis sa adun gramajoara poze cu cafelutzele facute in ultimele luni.

1. Am baut o cafea pe malul marii suparate!  2.  O cafea intr-un restaurant in stil sovietic. 3. Cafelutza vesela cu desertul meu preferat din ultimele luni.   4. Cafelutza Sportiva!  5. O cafelutza cu muulte bunatati.  6. Cafelutza si Croasante. Micul dejun preferat.  7. Cafea Olandeza.  8. O cafea de ziua mea.  9. Buna dimineata! Un devotional spiritual si o cafelutza amarutza.  10. O cafea cu zimbet!  11. Inca o dimineaza.  12. …inca una…  13. Desertul cu cafeaua de ziua mea.  14. La o cafelutza pe malul lacului Possum, USA   15. Dimineatza pe terasa.  16. Cafea Americana. 

…….si muuuuuuuuuuuulte altele……….


Lasă un răspuns

