O noua aventura…cu burtica. 

img_5762

img_4744E toamna, iar toamna agitatia se domoleste, atmosfera de afara te motiveaza sa scrii, sa citesti, sa reflectezi, sa creezi. Nu imi sta in fire sa am momente de melancolie, de aceea gasesc farmec in astfel de clipe.

Ultimele luni au fost pline de aventuri, pline de „calatorii”. Acum sunt cu burtica, sunt in asteptarea de a deveni mamica. Imi e straniu acest cuvint, dar sunt curioasa sa vad cum va fi.

Cu bebe.

Pentru inceput sunt entuziasmata, ma bucur ca voi avea cu cine privi desene animate, ca voi avea posibilitatea sa ma joc cu cineva micut, sa citesc cartulii amuzante, sa fac shopping mai des, si alte lucruri diferite care nu-mi vin acum in minte.

Ma-ntreb, oare cit va dura entuziasmul?.

Stiu ca curind vor incepe noptile nedormite, oboseala, am fost prevenita de multe mamici 😀 si totusi nu ma sperie de loc aceste lucruri. Ba din contra ma simt foarte linistita, entuziasmata chiar. Probabil pozitivitatea din personalitate ma ajuta.

Cred ca daca inima ta este plina de multumire, optimism, chiar si in noptile de nesomn poti gasi ceva bun.

Citeva saptamini si vom vedea.

Sunt entuziasmata, …sa-mi vad bebele si sa incepem aventura noastra in trei.

img_4745 img_4759

Lasă un răspuns

